2010. szeptember 7., kedd

Olvasgatok még....

Kata barátnőm átküldött nekem linkeket, ahol az anya-gyerek kapcsolatról lehet okosságokat olvasni. Kapcsolatanalízises megközelítéssel elemzi az író a dolgokat...
Érdemes olvasgatni... az ember jobban megérti önmagát, a gyerekét... tudatosabban lehet alakítani a kapcsolatot...

Akármennyit olvasok, annak hátrányát még sehol sem írták le, hogy sokat van testközelben Katus. (szakirodalomra gondolok)
Az interneten azért sok olyan leírás van, ami nem szakember tollából való!!!! Nagyon kritikusan kell olvasni mindent...és meg kell nézni, hogy KI írta!

2 megjegyzés:

  1. Hát igen sokan mondják hogy elrontjuk a gyereket a dajkálással,ilyenkor megijedek,de hát ilyen pici baba hogy ne vágyna testközelre?

    VálaszTörlés
  2. Szia Ircsi!

    Én soha nem hagytam Milánt sírni és igenis sokat vettem fel kézbe mert én igényeltem:P:)
    Nem lett felkapatva,igaz Milán nem volt sosem egy ölbe baba:(Nem nagyon szeretett kézben lenni,most meg már pláne nem!
    Egy szó mint száz miattam volt inkább kézben Milusom:D
    De tény hogy sokat pihiztünk a nagyágyon én meg csak néztem milyen gyönyörű:)
    Katus meg egy Tündérbogár***Olyan kis formás takaros kis szépség:)
    Puszi Nektek!
    GG

    VálaszTörlés