2010. július 2., péntek

Szüléstörténet

Mire az este bejöttünk, már teljesen elsimult, bő 3 ujjnyi volt a méhszáj. Már EDA-t se volt érdemes bekötni.
Aztán szépen tágulgattam tovább. Közben járkáltam, beültem a kádba... Olyan fél egy körül megrepedt a burok.
A szülésznő ajánlotta, hogy próbáljam ki a kádban szülést, de inkább a szülőszéket választottam...
Szépen lassan, nem siettetve született meg Katus. (Közben persze figyelték a szívműködését)
Gátmetszés nem kellett, nem is repedtem (csak 2 belső varrat kellett a méhszájhoz)




Jól telt az első napunk. Szundikáltunk, próbálkoztunk a szopival. Úgy néz ki, hogy Katus ügyes baba... Szépen sikerül a szájába tuszkolni a cicimet, szívja erélyesen... bár most még csak nagyon kevés kolosztrum termelődik még...

Éjszakára kaptunk egy pulzoxit...a monitor folyamatosan mutatta Katus pulzusát és a szaturációját. Engem a műszer egyenletes pittyegése nem zavart. Arra viszont felébredtem volna egyből, ha a ritmus változik...
Vagy 3-4-szer keltünk. Nem sírt, inkább olyan kismacska-nyávogással jelzett...hű a nevéhez: Cat...

Jó, hogy a hosszú évek alatt ügyeletben megtanultam aludni, most is simán visszaaludtam az etetések után...

1 megjegyzés:

  1. Kedves Ircsi!

    Gratulálok nektek! Sok Boldogságot, Jó egészséget kívánok Nektek! Vigyázzatok egymásra! Puszi!

    Brigi

    VálaszTörlés