2012. április 16., hétfő

Az első UH 5+1

16 megjegyzés:

  1. Hatalmas jippi és gratuláció!

    VálaszTörlés
  2. Wáááááóóóóóóóóó! Gratulálok! :D

    VálaszTörlés
  3. Annyira megörültem, hogy előbukkanok a zugolvasásból :) Gratulálok!

    VálaszTörlés
  4. Azta de jóóóóóóóóóóóóóóóóóóó!:)))))

    Jól kezdődik a napom:)

    Gratulálok Nektek!:)Puszi

    VálaszTörlés
  5. Juj, de szupiii! Gratulálok! :)))

    VálaszTörlés
  6. juj úgy vártam ezt !!!!!
    hatalmas gratula !!!!!!!!!!!! :))))))))))))))))))

    VálaszTörlés
  7. A megérzésem jó volt! Óóóóriási gratula Nektek!! :-)))

    VálaszTörlés
  8. ő, izé, úgy látszik itt mindenki szakértő (én nagyon nem, teljesen meg voltam döbbenve, mikor az alig látható foltokra azt mondták, hogy "világosan látszik, hogy ketten vannak"), szóval akkor most ez itt két petezsák?:) húha,wow, hát, munkára fel!:)

    VálaszTörlés
  9. GRATULÁLOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  10. Gratulálok! Nagyon örülök nektek!!!!!!
    Kívánok olyan terhességet, szülést, babákat, mint amilyen nekünk jutott!:):)

    VálaszTörlés
  11. ja, najóvan, most megnéztem jobban a képet, A meg B baba, őőő, okos vagyok:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És tapasztalt...;)
      Szeretnék én is két olyan gyönyörűséget, mint Léna és Marci!

      Törlés
    2. hát, nemsokára lesz neked is:) - ha tanácsot szeretnél kérdezz nyugodtan, bár azt hiszem ez azért más, mintha elsőre születnének az ikrek; emlékszem, én azon is rengeteget aggódtam, hogy hogyan kell pelenkázni, meg ilyesmi, teljesen tapasztalatlan voltam és senki nem tudott segíteni, hú, nehéz volt nagyon. de aztán az ember annyira beletanul, nekem szerintem már csukott szemmel is menne a pelenkázás, úgy, hogy közben ők járkálnak:D
      amit így elöljáróban mondanék, az az, hogy próbálj meg segítséget szerezni mondjuk legalább az első hónapra, segítség nélkül elég embertelen, főleg, ha szeretnél szoptatni. a másik tanácsom meg az lenne, hogy mindenképpen erőltesd a szoptatást (Amerikában ez azért nehéz, mert itt azonnal megtömik őket tápszerrel - főleg ha koraszülöttek, akkor nincsenek is veled egy darabig -, aztán később már nem szopnak, mert a cumisüvegből ömlik a tej, nem kell megdolgozni a kajáért. nekem sajnos nem jött össze a szoptatás, pedig valószínűleg sokkal egyszerűbb lett volna úgy az élet - így egy csomót kellett pumpálnom, hogy azért tejet kapjanak, rengeteg meló van a tápszerrel is, szóval sokkal-sokkal nehezebb (kábé nulla alvás pár hónapig), borzasztóan kimerítő volt emiatt (is) az eleje. úgyhogy igen, ez a kettő a legfőbb: segítséget szerezni és igyekezni szoptatni. tudom, hogy még korai, de nekem tök jó lett volna, ha valaki mond ilyeneket annak idején...

      Törlés
  12. Húúúúú, ez óriási hír! GRATULÁLOK! Már várom, hogy mi lesz a nevük :) Pussz, Maccs

    VálaszTörlés