2010. június 11., péntek

Dinnye, védőnő... meleg

Kiszúrtam magammal az este
Tegnap, mikor vásároltunk, láttam dinnyét. Nagyon megkívántam... muszáj volt venni... és megettem vagy 2-2,5 kiló dinnyét lefekvés előtt... Először Katusnak nem tetszett, hogy a teli gyomrom nyomja, utána meg a dinnyelé kivánkozott ki... nem győztem pisilni járni...
Viszont nagyon csinos bokám lett

10 után jött a védőnő. Most már nem utasíthattam vissza, hiszen itthon vagyok. Mire jött igyekeztem nagyjából mindent a helyére rakni.
Nálunk sose steril a lakás. Olyan, hogy látszik, mi ÉLÜNK a lakásban, nem csak itt lakunk. Nem vagyok egy mániákus takarító. Heti egyszeri porszívózás, feltörlés tökéletesen elég...

Védőnő jött... beszélt... én meg bólogattam...

Délután felugrott Gigi, majd együtt körülnéztünk egy kicsit a FÓRUM-ban. Szokás szerint rötyögtünk folyamatosan...mint 2 tini...

Mexico-Dél-Afrika 1:1

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése