2010. június 5., szombat

Kórházban

Érdekes tapasztalatokat szerzek páciensként a kórházban. Direkt nem írom, hogy betegként. Nem vagyok beteg, csak kismama, akinek problémája akadt.
Szerencsére, nem nagy probléma... elég ahhoz, hogy átértékeljek mindent és az eddigi nyüzsgésemet igazi pihenésre cseréljem.
Sokat vártunk Katusra, nem kockáztatom itt a célegyenesnél, hogy baj legyen.
Para-mami vagyok? Lehet... de inkább a mostani túlzott óvatosság, mint az inkubátor feletti aggodalom.
Lehet, hogy csak a hülye időjárási frontok hozták azt a néhány görcsöt, az okozta a vérnyomásemelkedésemet... Lehet, hogy másnak több baja van. Én ilyen vagyok. Megijedtem. Kicsi kincsemet nem szeretném elveszíteni! Nem is fogom!!!!

1 megjegyzés:

  1. Nem vagy para mami..pár hete én is rájöttem mi a fontos és hogy kell babát várni :S

    VálaszTörlés