2010. június 10., csütörtök

Semmittevés

Pihenek előre... készülök a majdani nemalvós időszakokra, mikor már velünk lesz Katus. Ma is szinte egész nap szundikáltam, közben meg kötögettem. Készül egy maci is a kicsi lánynak.
Remélem, szeretni fogja. Én szeretettel kötöm neki...
Többször elgondolkozok, milyen lesz majd az életünk Katussal. Jó lenne, ha egy belevaló, igazi Makrancos Kata lenne...
Legyen benne egy adag elevenség, egy adag rosszaság...(majd 2-3 év múlva, lehet, hogy másképpen látom)

Holnapra bejelentkezett a védőnő.

2 megjegyzés:

  1. Oroszlán bébi lesz úgyhogy nem kell majd félteni :)

    VálaszTörlés
  2. Amikor az oviban nekünk mondták, hogy "Á, nem rossz, csak eleven"... :-) Aha, Én meg csak mosolyogtam... Hát persze.

    De inkább legyen makrancos rosszcsont, de egészséges. Merthogy ez a fokmérő. :-)

    VálaszTörlés