2012. november 23., péntek

Itthon

Délután hazajöttünk a kórházból. Egyből jól megszeretgettem Chloet. Hiányzott...
A babák ismerkednek a világgal. Bár, nekik most még a lényeg, hogy kapjanak tejecskét. Úgy néz ki, hogy sikerülni fog a szoptatás.
Szerintem, sokat jelent, hogy már van tapasztalatom, sikerélményem ezzel kapcsolatosan. És nem görcsölök rá... Ha sikerül, akkor nagyon jó, de ha nem lesz elég tej a gyerekeimnek, akkor kapnak tápszert...és nem fogok a kardomba dőlni!!!

Chloe teljesen extázisban van. Folyamatosan figyeli, simogatja, puszilgatja a testvérkéit. Nekem nagyon segített, asszisztált a peluscseréknél...

7 megjegyzés:

  1. igen, gondoltam, hogy Chloe jó fej lesz és segíteni fog:)
    az meg, hogy már szoptattál, tök jó, irigykedem kicsit, mert amikor nekem egyszer sikerült a tandem, az nagyon szuper volt:)
    a tápszerrel annyi baj van és nagyon kényelmetlen, remélem, hogy lesz sokáig elég tejed. ügyesek vagytok:)

    VálaszTörlés
  2. :))) Nagyon szépek!
    Én is úgy gondoltam, hogy Chloe kiveszi majd a részét a teendőkből és szeretgetni fogja őket... egyem meg! Most már ő a nagy nálatok.

    VálaszTörlés
  3. ugye a bal oldalon van a kislány? :))

    VálaszTörlés
  4. Szívből gratulálok! Olyan aranyosak, szépek és picik. Jó egészséget nektek és legyetek nagyon boldogok!

    VálaszTörlés
  5. Annyira szépek, annyira aranyosak! GRATULÁLOK A SZÜLETÉSÜKHÖZ, LEGYETEK NAGYON BOLDOGOK!

    VálaszTörlés